Σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών, συνεχίζει να νοσηλεύεται το βρέφος των 5 μηνών που παρουσίασε συμπτώματα μηνιγγίτιδας, ενώ καταβάλλονται προσπάθειες προκειμένου να σταθεροποιηθεί περαιτέρω η κατάστασή του.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η μαγνητική τομογραφία στην οποία υποβλήθηκε το βρέφος ήταν «καθαρή».
Οι θεράποντες ιατροί εμφανίζονται συγκρατημένα αισιόδοξοι, επισημαίνοντας ότι το παιδί φαίνεται να έχει κερδίσει τη μάχη για τη ζωή.
Ωστόσο, όπως τονίζουν, απαιτούνται ακόμη αρκετά εικοσιτετράωρα στενής παρακολούθησης, καθώς συνεχίζεται η φαρμακευτική αγωγή που του χορηγείται.
Την ίδια ώρα, σε εξέλιξη βρίσκεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση (ΕΔΕ), την οποία διέταξε η 6η Υγειονομική Περιφέρεια, προκειμένου να διερευνηθούν οι συνθήκες υπό τις οποίες αντιμετωπίστηκε το περιστατικό.
Σε αναστολή καθηκόντων
Απο χθες σε αναστολή καθηκόντων τέθηκε η παιδίατρος του Γενικού Νοσοκομείου Ζακύνθου, η οποία είχε εφημερία την ημέρα που το πέντε μηνών βρέφος παρουσίασε συμπτώματα μηνιγγίτιδας.
Η ίδια υποστηρίζει ότι την ημέρα του περιστατικού, το περασμένο Σάββατο, απουσίαζε από το νοσοκομείο όχι εκτάκτως αλλά έχοντας ζητήσει και λάβει αναρρωτική άδεια.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












