Skip to main content

Στο νοσοκομείο δύο μαθήτριες μετά από κατανάλωση αλκοόλ – Συνελήφθη η υπάλληλος του ψιλικατζίδικου

Τα κορίτσια μεταφέρθηκαν υπό την επήρεια μέθης σε νοσοκομείο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκαν δύο ανήλικες στη Θεσσαλονίκη, μετά από κατανάλωση αλκοόλ.

Τα κορίτσια, 15 – 16 ετών, επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη από την Αθήνα στο πλαίσιο σχολικής εκδρομής.

Σύμφωνα με την αστυνομία, μεταφέρθηκαν υπό την επήρεια μέθης σε νοσηλευτικό ίδρυμα για την παροχή ιατρικής φροντίδας.

Όπως προέκυψε από την αστυνομική έρευνα, το αλκοολούχο ποτό που κατανάλωσαν το είχε προμηθευτεί νωρίτερα 17χρονος συμμαθητής τους από κατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Μοναστηρίου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Για το λόγο αυτό, συνελήφθη χθες το βράδυ η 24χρονη υπάλληλος του καταστήματος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.