Κανονικά λειτουργεί πλέον ο σταθμός του Μετρό «Σύνταγμα», που νωρίτερα είχε κλείσει λόγω της ανάσυρσης άνδρα που είχε πέσει στις γραμμές.
Σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ, η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε σε ολόκληρη τη Γραμμή 2 Ανθούπολη – Ελληνικό και ο σταθμός «Σύνταγμα» άνοιξε και λειτουργεί κανονικά.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα δυνάμεις της Πυροσβεστικής ανέσυραν τη σορό ενός 65χρονου, η οποία στη συνέχεια παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στο σημείο επιχείρησαν 8 πυροσβέστες με 3 οχήματα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












