Λίγοι ενδεχομένως να γνωρίζουν ότι στις αρχές του 20ού αιώνα στον Πόντο λειτούργησε Θεολογική Σχολή με υψηλές εκπαιδευτικές απαιτήσεις και ξεκάθαρο πνευματικό προσανατολισμό.
Η Θεολογική Σχολή του Πόντου ιδρύθηκε το 1904 και άρχισε επίσημα τη λειτουργία της το 1907, με πρώτο διευθυντή τον Γερβάσιο Σουμελίδη. Τον διαδέχθηκε το 1912 ο Άνθιμος Παπαδόπουλος – «για εθνικούς λόγους» σύμφωνα με τον Σάββα Ασλανίδη.
Διαβάστε περισσότερα στο pontosnews.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












