Δύο άτομα συνελήφθησαν από τις αστυνομικές αρχές για τη ληστεία που σημειώθηκε σε ενεχυροδανειστήριο, το μεσημέρι της περασμένης Τετάρτης, στη λεωφόρο Βασ. Όλγας, στη Θεσσαλονίκη.
Πηγές της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης ανέφεραν ότι πρόκειται για δύο αλλοδαπούς που κατηγορούνται για εμπλοκή στο περιστατικό.
Σύμφωνα με μαρτυρίες, κατά τη ληστεία υπήρξε πυροβολισμός χωρίς όμως να αναφερθεί τραυματισμός.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












