Πυρκαγιά ξέσπασε τα ξημερώματα σε αποθήκη στη Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης.
Το κτίριο, το οποίο κατά την ΕΡΤ ήταν εγκαταλελειμμένη αποθήκη κουφωμάτων, κάηκε ολοσχερώς, ενώ δεν αναφέρθηκε κάποιος τραυματισμός.
Για την πυρκαγιά ειδοποιήθηκε η Πυροσβεστική γύρω στις 2:30 τα ξημερώματα και επιχείρησε στο σημείο με δέκα πυροσβέστες και τέσσερα οχήματα.
Τα αίτια της φωτιάς ερευνώνται από την Πυροσβεστική.
Κατεσβέσθη #πυρκαγιά σε αποθηκευτικό χώρο, στο δήμο Δέλτα #Θεσσαλονίκης. Επιχείρησαν 10 #πυροσβέστες με 5 οχήματα.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) January 13, 2026
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












