Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Άνοιξε η Περιφερειακή Οδός μετά τις εργασίες λόγω FlyOver

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ / MOTION TEAM)

Οι εργασίες για την κατεδάφιση της γέφυρας Πανοραματος εντάσσονται στο πλαίσιο της κατασκευής του Flyover

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άνοιξε η περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης μετά τις εργασίες κατεδάφισης της Γέφυρας Πανοράματος λόγω FlyOver.

Σύμφωνα με την αστυνομία, από το πρωί έχουν δοθεί στην κυκλοφορία και τα δύο ρεύματα και συγκεκριμένα, το ρεύμα προς το αεροδρόμιο αλλά και προς τα δυτικά.

Η περιφερειακή είχε κλείσει από την Παρασκευή το βράδυ για τις εργασίες κατεδάφισης της γέφυρας Πανοράματος.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.