Skip to main content

Μπλόκα αγροτών: Άνοιξε το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη στα Μάλγαρα

Το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη αναμένεται να ξανακλείσει στις 18.00 και για δύο ώρες

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Άνοιξε ξανά το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη στα διόδια Μαλγάρων, καθώς οι αγρότες του μπλόκου αποφάσισαν να άρουν νωριτερα τον αποκλεισμό.

Ωστόσο σύμφωνα με την ΕΡΤ, το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη αναμένεται να ξανακλείσει στις 18.00 και για δύο ώρες.

Υπενθυμίζεται ότι κλειστό από τις αρχές Δεκεμβρίου είναι και το ρεύμα προς Αθήνα. Παράλληλα, οι αγρότες προσανατολίζονται στο να κλείσουν από αύριο και τα δύο ρεύματα επ΄αόριστον, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.