Skip to main content

Covid-19: Πάνω από 21.600 κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο 1110 του ΙΣΑ και της Περιφέρειας Αττικής

Πάνω από 21.607 κλήσεις έχει δεχθεί μέχρι στιγμής το τηλεφωνικό κέντρο 1110 που έθεσαν σε λειτουργία η Περιφέρεια Αττικής και ο Ιατρικός Σύλλογος Αττικής για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τον κορωνοϊό και για καταγγελίες φαινομένων αισχροκέρδειας.

Οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110 έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη. Σύμφωνα με τα πρόσφατα στατιστικά, ένας στους δύο πολίτες (48%) απευθύνεται στον τετραψήφιο αριθμό 1110 προκειμένου να ζητήσει πληροφορίες για ιατρικά θέματα. Επιπλέον το 7% ζητά οδηγίες για ψυχολογική υποστήριξη, ενώ το 41% απευθύνεται στο τηλεφωνικό κέντρο για θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Τέλος 3,8% καταγγέλλει φαινόμενα αισχροκέρδειας.

Σε επίπεδο γεωγραφικής ανάπτυξης οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από την Αττική 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με 3%.

«Αξιοποιούμε τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου και δημιουργούμε ασπίδα προστασίας και υποστήριξης των πολιτών. Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Παράλληλα, διαπιστώνουμε την ανάγκη των πολιτών να επικοινωνήσουν με ιατρούς και να τους δοθούν κατευθύνσεις για ζητήματα που αφορούν στην προφύλαξη από τον κορωνοϊό» δήλωσε ο πρόεδρος του ΙΣΑ και Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης, τονίζοντας πως στόχος της πρωτοβουλίας είναι να μην είναι μόνος του κανένας πολίτης.