Skip to main content

Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλειστοί τρεις σταθμοί την Πέμπτη από τις 11 το πρωί

(ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ EUROKINSSI)

Μετά από εντολή της ΕΛ.ΑΣ.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μετά από σχετική εντολή της αστυνομίας, τρεις σταθμοί του μετρό Θεσσαλονίκης θα παραμείνουν κλειστοί από τις 11 το πρωί της Πέμπτης.

Πρόκειται για τους σταθμούς «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου» και «Σιντριβάνι».

Στη σχετική ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Μετρό thessmetro.gr επισημαίνεται ότι οι συρμοί θα διέρχονται χωρίς να σταματούν σε αυτούς. Θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση για την ώρα επαναλειτουργίας των συγκεκριμένων σταθμών. H λειτουργία στους υπόλοιπους σταθμούς θα διεξάγεται κανονικά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.