Skip to main content

Νέο ΔΣ στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς

ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

Ποιοι απαρτίζουν τη νέα διοίκηση της ΠΟΣ & ΜΣΤ

Με την εκλογή του Βασίλη Βελαώρα, στην θέση του νέου Προέδρου συγκροτήθηκε σε Σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς που προέκυψε μετά από αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 39ου Πανσιδηροδρομικού Συνεδρίου.

Η νέα διοίκηση της ΠΟΣ & ΜΣΤ απαρτίζεται από τους:

Πρόεδρος: Βελαώρας Βασίλειος

Αναπληρωτής Πρόεδρος: Τρεβλός Ηλίας

Γενικός Γραμματέας: Τζμπαζλής Αλέξανδρος

Αναπλ. Γεν. Γραμματέας:  Αχιλλεόπουλος Νικόλαος

Γραμματέας Οικονομικών: Παπαδόπουλος Σωτήριος

Αναπλ. Γραμμ. Οικονομικών: Ζαβογιάννης Βασίλειος

Γραμματέας Οργανωτικού: Μανιατάκης Ηλίας

Μέλη Εκτελεστικής Επιτροπής: Ασπιώτου Αναστασία, Προβοπούλου Δάφνη, Τσακλίδης Νικόλαος, Μπογέας Κωνσταντίνος.

Μέλη: Αθανασόπουλος Παναγιώτης, Γεωργακόπουλος Παναγιώτης, Γεωργούλας Κωνσταντίνος, Γώγουλος Αναστάσιος, Εξερτζή Κυριακή, Κότσιρας Μιχαήλ, Κουτσιαύτης Δημήτριος, Λεχουρίτης Ανδρέας, Μανούσος Δημοσθένης, Μαυραντώνης Γεράσιμος, Μπούρας Ανδρέας, Νουβάκης Γεώργιος, Ορνεράκης Ιωάννης, Παπαθανασίου Καλλιόπη, Παπακωστόπουλος Σταύρος, Σκαρλάτου Ιωάννα.

Σήμερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, παρά τις όποιες εξαγγελίες των Κυβερνήσεων δεν έχει ολοκληρωθεί ο άξονας Π.Α.Θ.Ε., ενώ έχουν επενδυθεί πάνω από 20 δις ευρώ ευρωπαϊκών και εθνικών πόρων.

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς εκφράζει την έντονη ανησυχία της και τον προβληματισμό της για την κατάσταση που επικρατεί και στην ΣΤΑΣΥ και στο Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς διαπιστώνεται μέρα με τη μέρα ότι και εκεί τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται και στην έλλειψη προσωπικού και στο τροχαίο υλικό με ορατό τον κίνδυνο να ξαναζήσουμε νέα Τέμπη στον αστικό σιδηροδρομικό κορμό.

Αιτήματα που προέκυψαν από το 39ο Πανσιδηροδρομικό Συνέδριο είναι:

-Να χυθεί άπλετο φως στο τραγικό δυστύχημα των Τεμπών.

-Ενιαίο, Δημόσιο Σιδηρόδρομο με καθετοποιημένες εργασίες και επαναφορά της HELLENIC TRAIN υπό τον έλεγχο του Ελληνικού Δημοσίου.

-Άμεσες προσλήψεις στους ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Μ.Α.Ε., HELLENIC TRAIN, ΣΤΑΣΥ, ΜΕΤΡΟ.

-Μονιμοποίηση των εργαζομένων με Τ.Π.Υ. και Φ.Ι.Δ.

-Να μπει τέλος στο πογκρόμ διώξεων και απολύσεων των εργαζομένων στη HELLENIC TRAIN.

-Υπογραφή Ε.Σ.Σ.Ε. και έξοδος από το Ενιαίο Μισθολόγιο.

-Εκσυγχρονισμός σιδηροδρομικού δικτύου, διπλή γραμμή και συστήματα ασφάλειας.

-Ανάπτυξη και επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου, σύνδεση με λιμάνια και βιομηχανικές περιοχές.

-Επαναλειτουργία και εκσυγχρονισμός του δικτύου υπό κατάργηση και υπό αναστολή.

-Άρση του διαγωνισμού μελέτης για τον ποδηλατόδρομο της γραμμής Κόρινθος – Άργος  Τρίπολη – Καλαμάτα.

-Αγορά νέου – καινούργιου τροχαίου υλικού.

-Κατάργηση Ισοπέδων Διαβάσεων σε κατοικημένες περιοχές.

-Ανάπτυξη Προαστιακού Σιδηροδρόμου.

-Αναμόρφωση του δαιδαλώδους πλαισίου κατοχύρωσης κατασκευής σιδηροδρομικών έργων.

– Κατάργηση του αντεργατικού νόμου 4808 και της υποχρέωσης διενέργειας του 33% του συγκοινωνιακού έργου σε περίπτωση απεργίας.

– Υπογραφή κλαδικής σύμβασης της Π.Ο.Σ. και Μ.Σ.Τ.