Τεχνικό πρόβλημα έχει θέσει εκτός λειτουργίας όλη τη γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης από τις 06:30 το πρωί της Κυριακής.
Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξε μία ένδειξη για τεχνικό σφάλμα στον πίνακα ελέγχου και είναι σε εξέλιξη προσπάθειες για την αποκατάσταση της λειτουργίας της γραμμής.
Δεν έχουν ωστόσο γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες.
Ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, ενημερώνεται αυτή την ώρα για το τι ακριβώς έχει συμβεί.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












