Skip to main content

Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλειστοί οι σταθμοί «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» λόγω ύποπτου αντικειμένου

(Konstantinos Tsakalidis / SOOC)

Διακόπτεται η λειτουργία των σταθμών με εντολή της ΕΛΑΣ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Έκλεισαν με εντολή της αστυνομίας οι σταθμοί «Βούλγαρη» και «Νέα Ελβετία» του Μετρό Θεσσαλονίκης, μετά τον εντοπισμό ύποπτου αντικειμένου.

Όπως ανακοινώθηκε, «κατόπιν εκδηλωθείσης απειλής, διακόπτεται μέχρι τη διερεύνησή της, η λειτουργία των σταθμών ‘Βούλγαρη’ και ‘Νέα Ελβετία’ και η κυκλοφορία μεταξύ τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η σχετική διερεύνηση».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.