Skip to main content

Ξάνθη: Συνελήφθη 19χρονος για αρπαγή – Επιχείρησε να ταξιδέψει στην Τουρκία με 15χρονη που είχε εξαφανιστεί

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ SHUTTERSTOCK

Η οικογένεια της ανήλικης στην Ξάνθη είχε δηλώσει πριν από μέρες την εξαφάνισή της

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνελήφθη ένας 19χρονος στον διεθνή αερολιμένα «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, την ώρα που επιχειρούσε να εκδώσει εισιτήρια προκειμένου να ταξιδέψει προς την Τουρκία με 15χρονη.

Η οικογένεια της ανήλικης στην Ξάνθη είχε δηλώσει πριν από μέρες την εξαφάνισή της.

Τόσο ο 19χρονος όσο και η ανήλικη παραδόθηκαν σε αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ξάνθης, με τον πρώτο να διώκεται για αρπαγή ανηλίκου, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΛΑΣ.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.