Συνάντηση με τον θρυλικό Σέρβο τενίστα Νόβακ Τζόκοβιτς στην Τήνο είχε το βράδυ της Παρασκευής ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Το τετ α τετ γνωστοποίησε ο ίδιος ο πρωθυπουργός με ανάρτησή του στο Instagram, γράφοντας: «Με τον Νόβακ στην Τήνο!»
Οι δυο τους είχαν συναντηθεί ξανά στα μέσα Ιουνίου όταν ο Σέρβος τενίστας πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αθήνα και είχε γευματίσει με τον Ελληνα πρωθυπουργό.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο θρύλος του τένις σκέπτεται να καταστεί μόνιμος κάτοικος Ελλάδας.
View this post on Instagram
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












