Πυκνός καπνός εξακολουθεί να βγαίνει από το νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα, όπου ξέσπασε φωτιά στο υπόγειο της νέας πτέρυγας.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση για την εκκένωση. Εκκενώθηκε η ΜΕΘ με 8 διασωληνωμένους ασθενείς να μεταφέρονται προς το παρόν σε άλλο κτίριο του νοσοκομείου. Σε εξέλιξη η απομάκρυνση ασθενών από ακόμη 3 κλινικές.
Το νοσοκομείο δεν εφημέρευε και δεν ήταν σε εξέλιξη κάποιο χειρουργείο. Δεν κινδύνεψαν νοσηλευτές και ασθενείς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












