Skip to main content

Πάτρα: Βίντεο από την εκκένωση του νοσοκομείου Αγίου Ανδρέας – Τυλίχθηκε στις φλόγες η νέα πτέρυγα

Στη νέα πτέρυγα φιλοξενούνται η ΜΕΘ και χειρουργικές κλινικές

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πυκνός καπνός εξακολουθεί να βγαίνει από το νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας στην Πάτρα, όπου ξέσπασε φωτιά στο υπόγειο της νέας πτέρυγας.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση για την εκκένωση. Εκκενώθηκε η ΜΕΘ με 8 διασωληνωμένους ασθενείς να μεταφέρονται προς το παρόν σε άλλο κτίριο του νοσοκομείου. Σε εξέλιξη η απομάκρυνση ασθενών από ακόμη 3 κλινικές.

Το νοσοκομείο δεν εφημέρευε και δεν ήταν σε εξέλιξη κάποιο χειρουργείο. Δεν κινδύνεψαν νοσηλευτές και ασθενείς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.