Η μεγαλύτερη αυτοκινητοπομπή λεωφορείων με τα οποία απομακρύνονται αντάρτες και άμαχοι από την Ανατολική Γούτα εγκατέλειψε τη νύχτα της Δευτέρας προς Τρίτη τον θύλακα, μεταδίδει το συριακό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων SANA.
Εκατό λεωφορεία, στα οποία είχαν επιβιβαστεί 6.749 άνθρωποι, από τους οποίους περίπου το ένα τέταρτο είναι μαχητές, αναχώρησαν τη νύχτα από έναν τομέα του θύλακα αυτού που ελεγχόταν από την οργάνωση ανταρτών Φάιλακ αρ Ραχμάν, διευκρίνισε το πρακτορείο.
Πηγή: ΑΜΠΕ-AFP
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












