Στο λιμάνι του Καρλοβασίου στη Σάμο παραμένει το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Χίος» λόγω βλάβης στον καταπέλτη.
Το πλοίο μεταφέρει 460 επιβάτες, 44 Ι.Χ. αυτοκίνητα, 23 φορτηγά και τέσσερα δίκυκλα.
Το πλοίο που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 04:15 για Εύδηλο, Μύκονο, Σύρο, Πειραιά, παραμένει στο σημείο, μέχρι να επιδιορθωθεί η βλάβη και να προσκομιστεί το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












