Σε εξέλιξη βρίσκεται συλλαλητήριο για την Γάζα στο Σύνταγμα. Mε εντολή της ΕΛΑΣ ο σταθμός του μετρό «Σύνταγμα» έχει κλείσει από τις 18:00, και οι συρμοί θα διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση.
Στην πρεσβεία του Ισραήλ έφτασε πριν από λίγη ώρα η μεγάλη διαδήλωση του ΠΑΜΕ.
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας δράσης κατά της γενοκτονίας στη Γάζα έχουν προγραμματιστεί συγκεντρώσεις σε τουλάχιστον 40 σημεία της χώρας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












