Από σήμερα Τετάρτη 21 Μαΐου μέχρι και την Παρασκευή 30 Μαΐου θα υποβάλλονται οι αιτήσεις για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας χειμερινού εξαμήνου 2025-26 στα πανεπιστήμια.
Με ανακοίνωσή του, το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους προπτυχιακούς φοιτητές των Α.Ε.Ι. της χώρας, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω εξετάσεων πανελλαδικού επιπέδου Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.) ή Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.), ότι από σήμερα 21 Μαΐου 2025 έως και την Παρασκευή 30 Μαΐου 2025 και ώρα 14.00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για συμμετοχή στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2025-2026.
Κάθε ενδιαφερόμενος φοιτητής δύναται να υποβάλει αίτηση μετακίνησης προς ένα ΑΕΙ της ημεδαπής της επιλογής του και να δηλώσει έως τρία προγράμματα σπουδών πρώτου κύκλου του ίδιου ΑΕΙ προς τα οποία επιθυμεί να μετακινηθεί κατά σειρά προτίμησης.
Τα δικαιολογητικά
Η ηλεκτρονική αίτηση συνοδεύεται απαραιτήτως από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, τα οποία αναρτώνται στην ψηφιακή πλατφόρμα, με ευθύνη του αιτούντα:
- Αντίγραφο ακαδημαϊκής ταυτότητας,
- Βεβαίωση σπουδών του Τμήματος/της Μονοτμηματικής Σχολής,
- Σύντομο βιογραφικό σημείωμα βάσει του υποδείγματος Europass CV,
- Επιστολή κινήτρων συμμετοχής στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας, στην οποία αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους θέλει να παρακολουθήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συγκεκριμένων προγραμμάτων σπουδών και να μετακινηθεί για ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο στο συγκεκριμένο Α.Ε.Ι.
Ο ενδιαφερόμενος φοιτητής/φοιτήτρια μπορεί να συνυποβάλει πρόσθετα δικαιολογητικά, εφόσον κρίνει ότι αυτά δύνανται να συμβάλουν θετικά στην αξιολόγηση τους αιτήματος του (π.χ. πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας, συστατικές επιστολές διδακτικού προσωπικού, αντίγραφο τίτλων σπουδών, πιστοποιητικά γνώσης ξένων γλωσσών).
Η διαδικασία για τις αιτήσεις
Η αίτηση υποβάλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://internalerasmus.it.minedu.gov.gr .
Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ακαδημαϊκές υπηρεσίες (πχ φοιτητική Ταυτότητα, Εύδοξος κτλ) του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.
Επισημαίνεται ότι θα ανασταλεί το δικαίωμα υποβολής αίτησης μετεγγραφής/μετακίνησης το χειμερινό εξάμηνο του ακαδ. έτους 2025-2026, για όσους φοιτητές συμμετέχουν στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας το προαναφερόμενο εξάμηνο. Επιπλέον, φοιτητές που υπέβαλαν αίτηση για κατ΄ εξαίρεση μετεγγραφή/μετακίνηση το χρονικό διάστημα 8 έως 16 Μαΐου 2025, δεν θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων φοιτητών και τα δικαιολογητικά διαβιβάζονται ηλεκτρονικά προς κάθε ΑΕΙ και αξιολογούνται από τη Συνέλευση του Τμήματος/της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής.