Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, στις 12:00 μ.μ., πρόκειται να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νότιος κλάδος (κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη) της γέφυρας Αξιού.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο υπουργός Χρίστος Δήμας και ο υφυπουργός Νίκος Ταχιάος θα παραστούν στην παράδοση στην κυκλοφορία του νότιου κλάδου της γέφυρας Αξιού.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












