Skip to main content

ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία στις 9 Απριλίου – «Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού τώρα»

ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI

«Πραγματικές αυξήσεις» στις αποδοχές τους ζητούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την κήρυξη 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης την Τετάρτη, 9 του Απρίλη του 2025, αποφάσισε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ, στη σημερινή συνεδρίασή της, υλοποιώντας τη σχετική εξουσιοδότηση του Γενικού Συμβουλίου της 4ης Φεβρουαρίου.

Κυρίαρχο αίτημα της απεργίας είναι «η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού τώρα».

Η ΑΔΕΔΥ ζητεί επίσης «πραγματικές αυξήσεις στις αποδοχές μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια και όχι ‘αυξήσεις’-κοροϊδία».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.