Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Πήγαν να μπουν στο μετρό από καταπακτή

(ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ)

Έρευνα για το περιστατικό διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Πυλαίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Από καταπακτή που λειτουργεί ως έξοδος διαφυγής σε περίπτωση ανάγκης προσπάθησαν να εισέλθουν άγνωστοι στον σταθμό «Νέα Ελβετία» του μετρό Θεσσαλονίκης, τις πρώτες πρωινές ώρες, σήμερα Δευτέρα.

Οι άγνωστοι επιχείρησαν να μπουν στον σταθμό από καταπακτή επί της οδού Αλλατίνη περίπου στις 6 π.μ.

Έγιναν αντιληπτοί

Ωστόσο, έγιναν αντιληπτοί από το προσωπικό ασφαλείας του μετρό και τράπηκαν σε φυγή.

Σύμφωνα με την εταιρεία THEMA, η οποία διαχειρίζεται το μετρό, δεν προκλήθηκαν φθορές.

Έρευνα για το περιστατικό διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Πυλαίας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.