«Η ελπίδα γεννιέται ακόμα και στο κρύο και τις λάσπες μιας Ευρώπης της υπεροψίας και των διαπραγματεύσεων “υψηλού επιπέδου”», σχολίασε η Φώφη Γεννηματά με ανάρτησή της στα κοινωνικά δίκτυα τη γέννηση ενός μωρού στην Ειδομένη.
«Ας χαμηλώσουμε όλοι το βλέμμα και να δούμε εκεί, στις λάσπες της κάθε Ειδομένης, τα παιδιά που ζητούν προστασία, ασφάλεια και δικαιοσύνη. Και τότε να πράξουμε το καθήκον μας. Τέρμα στα ψέματα» σημειώνει στο μήνυμά της η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












