Ο σταθμός του ΗΣΑΠ «Πειραιάς» έκλεισε το απόγευμα της Δευτέρας λόγω της πυρκαγιάς που έχει ξεσπάσει σε εγκαταλελειμμένο κτίριο.
Κατ’ επέκταση, η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό «Πειραιάς – Κηφισιά» προσωρινά διεξάγεται στο τμήμα Φάληρο- Κηφισιά.
Λόγω της φωτιάς, διεκόπη και η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό Κέκροπος από το ύψος της Γούναρη έως την Αλιπέδου.
Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από το σημείο της πυρκαγιάς
Πειραιάς: Φωτιά τώρα σε εγκαταλελειμμένο κτίριο πίσω από τον σταθμό του ΗΣΑΠ- Μήνυμα από το 112
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












