«Η παράνομη και προκλητική NAVTEX που με αφορμή την τραγωδία στο Αγαθονήσι εξέδωσε ο υδρογραφικός σταθμός Σμύρνης, μιλώντας για “επιχείρηση έρευνας-διάσωσης σε τουρκική περιοχή”, επιβεβαιώνει τη στρατηγική αμφισβήτησης του status quo στο Αιγαίο», τονίζει σε ανάρτησή του στο Twitter ο τομεάρχης Εξωτερικών της ΝΔ Γιώργος Κουμουτσάκος.
Ο βουλευτής της Ν.Δ. επίσης ρωτά: «Ποια είναι η αντίδραση της Αθήνας;».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












