Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο ηλικιωμένοι μετά από πυρκαγιά στο διαμέρισμά τους

Φωτ. αρχείου (ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ/EUROKINISSI)
Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δύο ηλικιωμένοι μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο το απόγευμα, ύστερα από πυρκαγιά που ξέσπασε στο διαμέρισμά τους στην ανατολική Θεσσαλονίκη.

Η φωτιά προκλήθηκε σε διαμέρισμα δεύτερου ορόφου επί της οδού Γαμβέτα, στην περιοχή της Ανάληψης.

Εγκαύματα και αναπνευστικά προβλήματα

Άμεσα έσπευσε δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που έθεσε την πυρκαγιά υπό πλήρη έλεγχο και απεγκλώβισε τους ηλικιωμένους.

Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ παρέλαβε το ζευγάρι που έφερε εγκαύματα και αντιμετώπιζε αναπνευστικά προβλήματα.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.