Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στον κόμβο της Εγνατίας Οδού στο ύψος της Βέροιας. Σημειώνεται ότι είχε διακοπεί μετά από την ανατροπή νταλίκας, ο οδηγός της οποίας δεν τραυματίστηκε.
Για αρκετές ώρες, η κυκλοφορία των οχημάτων με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη διεξάγονταν από την παλαιά εθνική οδό Βέροιας-Θεσσαλονίκης.
Μετά την απομάκρυνση της νταλίκας, η κυκλοφορία διεξάγεται κανονικά.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












