Τετράωρη στάση εργασίας (11.00 – 15.00) στην Αττική και 24ωρη απεργία στην περιφέρεια έχουν κηρύξει σήμερα οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία.
Στο πλαίσιο της κινητοποίησης, η Πανελλαδική Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία διοργανώνει στις 12 το μεσημέρι πανελλαδική συγκέντρωση στην πλατεία Μαβίλη.
Η Ομοσπονδία διεκδικεί:
- Δωρεάν δημόσια υγεία και πρόνοια με εύκολη και καθολική πρόσβαση
- Επαρκή χρηματοδότηση και στελέχωση των Νοσοκομείων, των Πρωτοβάθμιων Μονάδων του ΕΚΑΒ και της Πρόνοιας
- Διασφάλιση όλων των θέσεων εργασίας των πρώην εργολαβικών εργαζομένων
- Ένταξη στα ΒΑΕ
- Αποκατάσταση των καθαιρεμένων προϊσταμένων Οργανικών Μονάδων
- Ανάκτηση μισθολογικών, ασφαλιστικών, εργασιακών μνημονιακών απωλειών
- Μονιμοποίηση επικουρικών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












