Skip to main content

Άνοιξαν τρία σιδηροδρομικά περάσματα στα σύνορα Ουγγαρίας – Κροατίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ουγγαρία και Κροατία ανοίγουν εκ νέου τρία σιδηροδρομικά συνοριακά περάσματα τα οποία είχαν κλείσει από τα μέσα του 2015, λόγω της προσφυγικής – μεταναστευτικής κρίσης, όπως επιβεβαιώνουν οι υπουργοί Εσωτερικών των δύο χωρών.

Το κατά πόσον η απόφαση έχει μόνιμο ή προσωρινό χαρακτήρα δεν έχει γίνει γνωστό.

Η Ουγγαρία και η Κροατία είναι χώρες – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ωστόσο στα σύνορά τους διενεργούνταν ανέκαθεν έλεγχοι, καθώς η Κροατία δεν είναι μέλος του χώρου ελεύθερης διακίνησης προσώπων Σένγκεν.

Τα μεγάλα μεταναστευτικά ρεύματα τα οποία διέτρεχαν το έδαφος της Ουγγαρίας σταμάτησαν, μετά τη δημιουργία φράχτη στα σύνορα με τη Σερβία και με την Κροατία, ενώ και στα σύνορα με τη Σλοβενία, που είναι ανοικτά λόγω Σένγκεν, διενεργούνται έλεγχοι από την ουγγρική αστυνομία.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.