Ένοπλη ληστεία σημειώθηκε το βράδυ της Τετάρτης 7 Φεβρουαρίου σε κατάστημα ψιλικών στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ δύο άτομα με καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους εισέβαλαν υπό την απειλή όπλου στο κατάστημα επί της Καραολή και Δημητρίου περίπου στις 22:00, άρπαξαν 300 ευρώ και τράπηκαν σε φυγή.
Η Αστυνομία διεξάγει έρευνα για τον εντοπισμό τους.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












