Skip to main content

Εισβολή οπαδών του ΠΑΟΚ σε στούντιο της ΕΡΤ3 καταγγέλλει η ΕΡΤ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εισβολή οπαδών του ΠΑΟΚ σε στούντιο της ΕΡΤ3, στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας τους για την ποινή που επιβλήθηκε στην ομάδα για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, καταγγέλλει η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση.

Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ζήτησαν να αναγνωστεί ψήφισμά τους, στο οποίο έκαναν λόγο για ποινή – σκάνδαλο.

Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση της ΕΡΤ καταδίκασε «με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την εισβολή οπαδών ποδοσφαιρικής ομάδας σε στούντιο της ΕΡΤ3 κατά τη διάρκεια εκπομπής σε ζωντανή μετάδοση».

Όπως τόνισε, η διακοπή της κανονικής ροής του προγράμματος συνιστά βαθιά αντιδημοκρατική πράξη, η οποία ουδόλως συνάδει προς το φίλαθλο πνεύμα.

Η ΕΡΤ σημείωσε πως επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της για τη διαφύλαξη της απρόσκοπτης λειτουργίας της. 

Τέλος, η ΕΡΤ τόνισε πως «το περιεχόμενο της ανακοίνωσης που αναγνώστηκε εκφράζει αποκλειστικά τους συντάκτες του συγκεκριμένου κειμένου, απόρροια και του τρόπου με τον οποίο το επέβαλαν».

Ο ΠΑΟΚ τιμωρήθηκε από την πειθαρχική επιτροπή της Super League με μηδενισμό, -3 βαθμούς, 2 αγωνιστικές κεκλεισμένων των θυρών και πρόστιμο 30.000 ευρώ.

Οι «ασπρόμαυροι» κατέθεσαν έφεση στο αρμόδιο δικαιοδοτικό όργανο ώστε να μειωθεί η ποινή.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.