Ακόμη δύο μηνύματα εστάλησαν από το 112 στην Λάρισα και πιο συγκεκριμένα για την εκκένωση του Ελευθέριου και της Αλεξανδρινής.
Στις 20:00 το βράδυ οι κάτοικοι της περιοχής έλαβαν μήνυμα το οποίο ανέφερε: «Αν βρίσκεστε στη περιοχή Ελευθέριο απομακρυνθείτε προς Λάρισα λόγω πλημμυρικών φαινομένων. Ακολουθείτε τις οδηγίες των Αρχών».
Λίγα λεπτά αργότερα, εστάλη ένα ακόμα μήνυμα που καλούσε τους κατοίκους της Αλεξανδρινής να απομακρυνθούν προς Ομόλιο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












