Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής, το νομοσχέδιο για την ενίσχυση του ΕΣΥ.
Υπέρ της αρχής του ψήφισαν μόνο οι βουλευτές της ΝΔ ενώ το καταψήφισαν όλοι οι βουλευτές της αντιπολίτευσης.
Το νομοσχέδιο αφορά την κύρωση ΠΝΠ για την ενίσχυση μέχρι 31 Αυγούστου του ΕΚΑΒ, με μεικτά πληρώματα και τη συνδρομή του Πυροσβεστικού Σώματος, των Ενόπλων Δυνάμεων και τους ΟΤΑ, την παράταση μέχρι 31 Σεπτεμβρίου 2023, των διοικήσεων των νοσοκομείων και διατάξεις για τις εκλογές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Α’ και Β΄ βαθμού.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












