Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο πυροσβέστες που αισθάνθηκαν δυσφορία

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ/EUROKINISSI)

Δεν εμπνέει ανησυχία η κατάσταση της υγείας τους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Δυσφορία αισθάνθηκαν δύο πυροσβέστες που επιχειρούσαν στην κατάσβεση της πυρκαγιάς στην περιοχή Προφήτης, του δήμου Βόλβης, στην Θεσσαλονίκη.

Πρόκεται για έναν άνδρα και μια γυναίκα, που μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για προλήπτικούς λόγους. Η κατάσταση της υγείας τους δεν εμπνέει ανησυχία.

Η ΕΛ.ΑΣ διευκόλυνε την διακομιδή της γυναίκας, συνοδεύοντας το ασθενοφόρο.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.