Χωρίς χρέωση θα διέρχονται τα οχήματα σήμερα έως τις 19.00 από τα διόδια στα τμήματα της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας Αθήνα-Σκάρφεια και Σκάρφεια-Ράχες.
Αυτό έγινε γνωστό, δεδομένων των καιρικών συνθηκών, έπειτα από επικοινωνια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τις εταιρείες «Νέα Οδός» και Κεντρική Οδός» που τα διαχειρίζονται, αντίστοιχα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












