Διέφυγε τον κίνδυνο ζωής η 26χρονη Ανυσία Λιούρη, από τη Σάμο, πολυτραυματίας μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.
Νοσηλευόταν έκτοτε στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου «Παπανικολάου» της Θεσσαλονίκης, ωστόσο σήμερα, όπως ενημέρωσε ο πατέρας της, βγήκε από τη Μονάδα.
Συγκεκριμένα, ο Κώστας Λιούρης ενημέρωσε:
«Αγαπητοί μου φίλοι,
Με χαρά σας ενημερώνω ότι η αγαπημένη μας Ανυσία μόλις βγήκε από τη ΜΕΘ και μεταφέρθηκε σε δωμάτιο, όπου θα μπορεί να βρίσκεται και η μαμά της.
Η Ανυσία μιλάει κανονικά, έχει πλήρη διαύγεια και αντίληψη. Θα γίνει καλά.
Σας ευχαριστώ για τη στήριξη και τη συμπαράσταση.
Με εκτίμηση Λιούρης Κωνσταντίνος!».
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












