Skip to main content

Τέμπη: Με υπόμνημα η απολογία του δεύτερου σταθμάρχη

REUTERS/Alexandros Avramidis

Νέα πρόσωπα στο κάδρο των ερευνών από την επόμενη εβδομάδα.

Με την απολογία του δεύτερου σταθμάρχη της απογευματινής βάρδιας την ημέρα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη συνεχίζεται ο κύκλος των απολογιών στον εφέτη ανακριτή Λάρισας, ο οποίος αναμένεται να κλείσει με την απολογία του επιθεωρητή του ΟΣΕ την Πέμπτη.

Μάλιστα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, από εβδομάδα στο κάδρο των ερευνών μπαίνουν νέα πρόσωπα που έχουν να κάνουν με θέσεις ευθύνης σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, την διοίκηση, την διαχείριση τόσο της κυκλοφορίας όσο και των επικοινωνιών.

Ο εφέτης ανακριτής, που έχει αναλάβει την έρευνα για την υπόθεση της σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη,, συνεχίζει την έρευνα για να διαπιστώσει το μέγεθος των ευθυνών, αλλά και να κατανοήσει πλήρως τα αίτια του δυστυχήματος. Σε αυτή την κατεύθυνση, συγκεντρώνει στοιχεία από την απολογία του σταθμάρχη της συγκεκριμένης βάρδιας, αλλά και πληροφορίες που χρειάζεται για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Το μεσημέρι της Τρίτης πέρασε την πόρτα του εφέτη ανακριτή ο δεύτερος σταθμάρχης που φαίνεται να αποχώρησε νωρίτερα από τις βάρδια του. Σύμφωνα με τα στοιχεία της υπόθεσης, ο σταθμάρχης φαίνεται να ήταν υποχρεωμένος να παραμείνει έως τις 23:00, όπως προβλεπόταν από τον προγραμματισμό των βαρδιών, εκείνος όμως φέρεται να αποχώρησε νωρίτερα.

Όπως ανέφερε η ΕΡΤ, η απολογία του δεύτερου σταθμάρχη ξεκίνησε με απολογητικό υπόμνημα. Επίσης, σύμφωνα με την δημόσια τηλεόραση, ο κατηγορούμενος μόνιμος σταθμάρχης έχει καλέσει προς υπεράσπισή του τρεις μόνιμους συναδέλφους του, δύο σταθμάρχες και ένα κλειδούχο, για να υποστηρίξουν ότι η αλλαγή της βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος. Πάντως, σύμφωνα με την ΕΡΤ,  ο εφέτης ανακριτής δεν είδε σήμερα κάποιον από τους μάρτυρες που κάλεσε προς υπεράσπισή του ο μόνιμος σταθμάρχης.

Υπενθυμίζεται ότι  χθες αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους, μετά την απολογία του, ο συμβασιούχος σταθμάρχης. «Ήμουν ενισχυτικός, δεν είχα την ευθύνη και τον πρώτο ρόλο στη διακίνηση των αμαξοστοιχιών. Η βάρδιά μου έληγε» υποστήριξε στην απολογία του ο συμβασιούχος σταθμάρχης. Τόνισε, επίσης, ότι αποχώρησε μετά το τέλος της εργασίας του. «Αν ήξερα ότι χρειαζόμουν, θα καθόμουν περισσότερο. Δεν υπήρχε φόρτος εργασίας όταν έφυγα. Ποτέ δεν έμπαινα σε νυχτερινή βάρδια» είπε.