Έκρηξη αυτοσχέδιου εκρηκτικού μηχανισμού σημειώθηκε τα ξημερώματα στην είσοδο του κτιρίου όπου στεγάζεται το Ειρηνοδικείο Κορωπίου, στην οδό Κάσου.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο εκρηκτικός μηχανισμός, που τοποθέτησαν άγνωστοι δράστες στην είσοδο του κτιρίου, εξερράγη στις 02:00 προκαλώντας ζημιές στην πρόσοψη. Στο ίδιο κτίριο στεγάζεται και το Αστυνομικό Τμήμα Κορωπίου.
Οι αστυνομικές αρχές διενεργούν έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












