Skip to main content

The Up Digital Experience: Μια ξεχωριστή εμπειρία ψηφιακών καρτών για τις επιχειρήσεις

Sponsored Content

H Up Hellas λάνσαρε πρόσφατα τις digital cards, δηλαδή την full ψηφιακή έκδοση των εταιρικών καρτών GoForEAT, Up Gift και Up Holidays. Οι ψηφιακές προπληρωμένες κάρτες είναι αφορολόγητα εταιρικά προνόμια και ένα από τα πιο πολύτιμα «εργαλεία» της σύγχρονης καθημερινότητας όλων μας καθώς διευκολύνουν πολύ τις διαδικτυακές -και μη- συναλλαγές μας. Ουσιαστικά, δεν εκδίδεται φυσική κάρτα, αλλά μια ψηφιακή κάρτα, η οποία αποστέλλεται άμεσα στο κινητό του εργαζομένου μέσω email ή SMS/Viber.

Ποια είναι τα θετικά των digital καρτών;

1. Πιο απλή και εύκολη εμπειρία για τους χρήστες

Οι ψηφιακές κάρτες επιτρέπουν στον χρήστη να πραγματοποιεί γρήγορα και εύκολα πληρωμές σε φυσικά και online καταστήματα, μέσω κινητού με Google Pay ή Αpple Pay. Είναι σαφώς πιο πρακτικές από τις φυσικές κάρτες, αφού δεν χρειάζεται να έχεις μαζί σου το πορτοφόλι σου για κάθε αγορά.

2. Μεγαλύτερη ασφάλεια και έλεγχος

Ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι ο χρήστης έχει τον πλήρη έλεγχο της κάρτας μέσα από το κινητό του. Μπορεί μέσα από το app της Up Hellas να αντιγράψει τον αριθμό για να πραγματοποιήσει τις online αγορές του, αλλά και να ακυρώσει την κάρτα σε περίπτωση που κάτι συμβεί. Επιπλέον, δεδομένου ότι οι κάρτες δεν υπάρχουν σαν φυσικές, είναι σχεδόν αδύνατο να κλαπούν ή να τις χρησιμοποιήσει κάποιος χωρίς την συγκατάθεση του χρήστη.

3. Μια eco-friendly λύση

Ένα σημαντικό πλεονέκτημά τους είναι η απουσία πλαστικού, που μειώνει δραστικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, καθώς δε χρησιμοποιείται πλαστικό για την εκτύπωσή τους, αλλά ούτε και χαρτί για την παράδοσή τους. Λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν εκατομμύρια φυσικές κάρτες σε κυκλοφορία οι οποίες λήγουν και πρέπει να αντικαθίστανται κάθε μέρα, η χρήση ψηφιακών καρτών έχει σημαντική θετική επίδραση στο περιβάλλον.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των digital καρτών;

Οι digital κάρτες έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τις φυσικές κάρτες, όπως τον πλήρη έλεγχο του χρήστη μέσα από την εφαρμογή (app) της Up Hellas, το Feed a Friend, δηλαδή τη μεταφορά ποσού σε κάποιον άλλον χρήστη της κάρτας, αλλά και το HeroCorp, το πρόγραμμα άμεσης επιστροφής χρημάτων. Συγχρόνως, υπάρχει πάντα το μοναδικό πλεονέκτημα του ανοιχτού δικτύου, που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ψηφιακές τους κάρτες όπου αυτοί επιθυμούν, σε φυσικά και online καταστήματα.

Με αυτόν τον τρόπο, από τη μία απολαμβάνουν ένα πολύ ευέλικτο προνόμιο που τους παρέχει η εταιρεία τους και, από την άλλη, οι επιχειρήσεις επιβραβεύουν το προσωπικό τους κερδίζοντας έτσι τη δέσμευση και την αφοσίωσή τους.

Business portal: Ένας προορισμός για όλες τις ανάγκες των πελατών της Up Hellas

Στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού, η Up Hellas έχει δημιουργήσει πολλαπλά  εργαλεία που ενισχύουν την καλύτερη εμπειρία του πελάτη και στοχεύουν στην απλότητα, την ταχύτητα και την ευελιξία. Kαι με τις digital cards, λοιπόν, οι πελάτες απολαμβάνουν τη γνωστή εμπειρία του Business portal, της ηλεκτρονικής δηλαδή πλατφόρμας στην οποία μπορούν:

  • Να παραγγείλουν εύκολα και γρήγορα τις κάρτες τους και να πληρώσουν άμεσα με Iris Payment
  • Nα κατεβάσουν τιμολόγια και λογιστικές καρτέλες σε λίγα κλικ έχοντας έτσι πλήρη αυτονομία
  • Να μετρήσουν την εμπειρία των εργαζομένων τους βλέποντας ποσοτικά χαρακτηριστικά, όπως πώς δαπανήθηκαν τα ποσά που τους προσέφερε αλλά και τα στατιστικά επιτυχίας των συναλλαγών τους

Tι κάνει την Up να ξεχωρίζει;

Η Up Hellas, μέλος του γαλλικού πολυεθνικού ομίλου Up Group, με 60 χρόνια εμπειρίας στον χώρο των employee benefits σε περισσότερες από 30 χώρες παγκοσμίως, δημιουργεί προνόμια που κάνουν τους εργαζομένους να αισθάνονται πιο υγιείς και ευτυχισμένοι. Προσφέρει βασικές αλλά και πιο καινοτόμες υπηρεσίες στους τομείς της σίτισης, δώρων, fitness, τουρισμού, ενώ συγχρόνως έχει εισέλθει και στα HR εργαλεία, με στόχο το employee engagement. Όλα αυτά αυξάνουν την παραγωγικότητα και ταυτόχρονα μειώνουν το κόστος της επιχείρησης.

Οι βασικές της υπηρεσίες είναι οι εξής:

Η Up Ηellas εστιάζει στον σχεδιασμό λύσεων έχοντας πάντα ως προτεραιότητα τους εταιρικούς πελάτες, αλλά και χρήστες των υπηρεσιών που είναι οι τελικοί αποδέκτες και κριτές. Μέλημά της είναι να βελτιώνει την Up εμπειρία συνεχώς, καθώς δεν εφησυχάζει ποτέ. Πάντα επιλέγει να πειραματιστεί με νέες προσεγγίσεις για να κάνει τους πελάτες της πιο ανεξάρτητους και τους χρήστες των λύσεων της πιο χαρούμενους.