Θανατηφόρο τροχαίο με δύο νεκρούς νωρίτερα, στο 37ο χλμ της νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου, στο ύψος των Μεγάρων.
ΙΧ που οδηγούσε μία γυναίκα μπήκε ανάποδα στην Εθνική Οδό στο ρεύμα προς Κόρινθο και συγκρούστηκε με μηχανή.
Αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν να πέσει νεκρός ο οδηγός της μοτοσυκλέτας, αλλά και η οδηγός του ΙΧ. Τραυματίστηκε ο συνοδηγός του ΙΧ.
Στο σημείο έχει κλείσει η Εθνική Οδός στο ρεύμα προς Κόρινθο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












