Τη Δευτέρα θα εγκαινιαστούν οι τρεις τελευταίοι σταθμοί στη «Γραμμή 3» του Μετρό στον Πειραιά, όπως έκανε γνωστό ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας.
Ο κ. Μητσοτάκης έκανε λόγο για «μία νέα Ελλάδα που χτίζεται κόντρα σε κάθε αντιξοότητα» δικαιώνοντας το σύνθημα: «Το είπαμε. Το κάναμε».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












