Υπάλληλος του ΟΤΕ έπεσε από κολώνα κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών, με αποτέλεσμα να υποστεί κακώσεις στα άνω και κάτω άκρα.
Πρόκειται για 54χρονο, ο οποίος διακομίστηκε σε εφημερεύον νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται.
Το περιστατικό συνέβη στις 9.30 το πρωί, στον Σοχό Θεσσαλονίκης, και οι ακριβείς συνθήκες της πτώσης ερευνώνται από τις Αρχές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












