Στα χρώματα της Ουκρανίας φωταγωγήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 24 Αυγούστου, το σιντριβάνι της Ομόνοιας , αποτίοντας η Αθήνα φόρο τιμής στην Ημέρα Ανεξαρτησίας της χώρας.
«Τριανταένα χρόνια μετά η Ουκρανία βρίσκεται και πάλι μπροστά στο φάσμα του πολέμου. Ο λαός της αντιστέκεται και μάχεται ηρωικά για τα αυτονόητα. Η Δημοκρατία θα νικήσει» αναφέρει σε μήνυμά του- στο προσωπικό του ιστολόγιο- ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












