Την αναστολή της προγραμματισμένης για μεθαύριο, Πέμπτη 11/8, στάσης εργασίας που είχαν εξαγγείλει αποφάσισαν οι εργαζόμενοι του Οργανισμού, εν αναμονή διορισμού νέας Διοίκησης στον ΟΑΣΘ.
«Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ για πολλοστή φορά αποδεικνύουν εμπράκτως ότι αυτοσκοπός τους δεν είναι η πραγματοποίηση απεργιακών κινητοποιήσεων, αλλά η εξεύρεση λύσεων στα προβλήματα που τους ταλανίζουν μήνες τώρα», αναφέρουν σε σημερινή ανακοίνωση οι εργαζόμενοι.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












