Skip to main content

Λέσβος: Ξέσπασε η μάνα έξω από το δικαστήριο – «Τι σου έκανε το μωρό μου, παιδεραστή»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ξέσπασε η μητέρα της 14χρονης στη Λέσβο έξω από τα δικαστήρια όπου το πρωί της Δευτέρας (1/8) λίγο πριν τις 10 οδηγήθηκε ο αστυνομικός και προπονητής για τον βιασμό της 14χρονη αθλήτριά του.

«Τι σου έκανε το μωρό μου, παιδεραστή» φώναζε η μητέρα.

Η μητέρα της ανήλικης είπε ακόμα σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ ότι ο 53χρονος εκβίαζε την κόρη της να μην μιλήσει και την χτυπούσε μες το αυτοκίνητο.

Ο 53χρονος αστυνομικός πήρε προθεσμία και θα απολογηθεί αύριο Τρίτη 2/8 στις 11 το πρωί. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κατηγορούμενος είναι χωρίς δικηγόρο.

Σημειώνεται ότι για την υπόθεση σχηματίστηκε δικογραφία, στο πλαίσιο της οποίας παραγγέλθηκε η εξέταση της 14χρονης από ιατροδικαστή, ενώ κατά την προανακριτική διαδικασία προέκυψε ότι ο επίορκος αστυνομικός είχε προβεί σε άσεμνες χειρονομίες (θωπεία) σε βάρος ακόμη μίας ανήλικης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.