Διεκόπη για λίγο το πρωί, λόγω πτώσης δέντρων η κυκλοφορία των συρμών σε τμήμα της γραμμής 1 του μετρό (Ηλεκτρικός), όπως ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ. Η κυκλοφορία έχει πλέον αποκατασταθεί σε ολόκληρο το δίκτυο της Γραμμής 1 του Μετρό.
Τα δρομολόγια αρχικά διεξάγονταν στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω πτώσης δέντρων στο δίκτυο στο ύψος του Μοσχάτου και της Καλλιθέας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












