Skip to main content

Υπ. Υποδομών: Επεκτείνεται η δυνατότητα μεταβίβασης Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Επεκτείνεται η δυνατότητα κυκλοφορίας Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης (ΦΔΧ) οχημάτων τεχνολογίας EURO III και στην περίπτωση μεταβίβασης, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Η ρύθμιση κρίθηκε αναγκαία με δεδομένο ότι μεγάλος αριθμός αυτής της κατηγορίας των οχημάτων μπορούσαν μεν να κυκλοφορούν και να επαναταξινομούνται σαν Φορτηγά Ιδιωτικής Χρήσης, αλλά δεν θα μπορούσαν να μεταβιβαστούν ή να ενσωματωθούν σε υπό σύσταση μεταφορικές εταιρείες μετά τις 27 Ιανουαρίου 2022, καθώς ο νέος κάτοχος θα έπρεπε να τα αντικαταστήσει υποχρεωτικά με EURO IV.

Ικανοποιείται έτσι ένα πάγιο αίτημα των μεταφορέων, κατόχων οχημάτων αυτής της κατηγορίας.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.