Μια νέα επίθεση σε ανήλικο σημειώθηκε χθες το βράδυ στον Κολωνό.
Όπως μετέδωσε η ΕΡΤ, τέσσερις άγνωστοι επιτέθηκαν σε ανήλικο μαθητή. Τον έριξαν κάτω από το ποδήλατο του, τον γρονθοκόπησαν και εξαφανίστηκαν, αφού πρώτα άρπαξαν το κινητό του τηλέφωνο και το ποδήλατο του.
Ο μαθητής, σε κατάσταση σοκ, δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα χαρακτηριστικά των δραστών.
Σε εξέλιξη βρίσκεται αστυνομική έρευνα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












