Skip to main content

N. Κορέα: Σε πτέρυγα νοσοκομείου και σέκτα το 80% των κρουσμάτων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σχεδόν όλοι οι ασθενείς σε ψυχιατρική πτέρυγα νοσοκομείου της Νότιας Κορέας βρέθηκαν θετικοί στον νέο κοροναϊό. Τα τοπικά μέσα αναφέρουν ότι στην ίδια περιοχή με το νοσοκομείο έχουν καταγραφεί δεκάδες κρούσματα μεταξύ πιστών μίας σέκτας, που παρευρέθησαν σε μία κηδεία. 

Οι δύο θάνατοι που έχουν καταγραφεί στη χώρα από τον ιό είναι επίσης από ασθενείς της ψυχιατρικής πτέρυγας του νοσοκομείου Cheongdo. Η χώρα κατέγραψε 229 νέα κρούσματα μόνο σήμερα, Σάββατο, με τον αριθμό τους έτσι να διπλασιάζεται σε μία ημέρα, φτάνοντας του 433.

Από το σύνολο οι 231 συνδέονται με την σέκτα  Shincheonji , ενώ τουλάχιστον 111, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νοσοκόμων, είναι από την ψυχιατρική πτέρυγα του νοσοκομείου. Οι δύο αυτές «πηγές» καλύπτουν το 80% των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων. 

Πηγή: Bloomberg 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.